پايان سلطه فوتسال ايران با شکست برابر تايلند
تبلیغات
تبلیغات
جای تبلیغ شما خالیست . . .
نوشته شده توسط : محمد حسین

تيم فوتسال کشورمان که پس از پيروزي برابر ازبکستان به مرحله نيمه نهايي رقابت‌هاي قهرماني آسيا رسيده بود امروز چهارشنبه از ساعت 16 در ورزشگاه الوصل امارات به مصاف تايلندي رفت که با شکست لبنان به اين مرحله صعود کرده بود. ايران اين بازي را با نتيجه 5 بر 4 واگذار کرد تا براي دومين بار نتواند به ديدار نهايي اين رقابتها صعود کند.
بازي در دقايق ابتدايي از جذابيت بالايي برخوردار نبود تا اينکه ملي‌پوشان ايران در دقيقه 4 بازي ابتدا توسط وحيد شمسايي و با پاس عمقي کشاورز به گل رسيد و بالاخره يخ بازي آب شد.
در ادامه نيز حسين طيبي در دقيقه 8 بازي با يک حرکت تکنيکي و انفرادي گل دوم ايران را به ثمر رساند. تايلندي‌ها که دو گل از ايران عقب بودند 2 دقيقه بعد توسط سوفاوت که در اوايل فصل اخير در پرسپوليس توپ مي‌زد، اختلاف را به حداقل رساندند و اين بار نيز روي اين گل همچون ديدارهاي قبل مصطفي نظري اشتباه فاحشي داشت و مقصر اصلي بود.
دو تيم در ادامه بازي نيز موقعيت‌هاي بسياري را روي دروازه يکديگر خلق کردند اما هيچ گلي به ثمر نرسيد و نيمه اول با نتيجه 2 بر يک به سود ايران پايان يافت.
تايلند که در رنکينگ جهاني جايگاه دهم را در اختيار دارد و تيم دوم آسيا هم هست در نيمه دوم براي جبران يک گل به زمين آمد و بازي را هم توفاني آغاز کرد. آن‌ها حملات مداومي را روي دروازه ايران انجام دادند. البته بازيکنان ايران نيز چند موقعيت به دست آوردند و دروازه‌بان تايلندي مانع گل شدن آن‌ها شد اما در دقيقه 9 ايران توسط اصغري مقدم گل سومش را به ثمر رساند.
تايلندي‌ها پس از پذيرش اين گل خيلي زود اختلاف را دوباره به حداقل رساندند و با پنالتي که مهدي جاويد به دليل هند در محوطه جريمه تقديم تايلند کرده بود، حريف گل دومش را به ثمر رساند. اين بار هم سوفاوت براي تايلند گلزني کرد. تايلند که پس از اين گل جان دوباره گرفته بود، به گل سوم هم رسيد و بازي به تساوي کشيده شد.
پس از تساوي دو تيم در وقتهاي قانوني، بازي به وقتهاي اضافي کشيده شد و در دقيقه سه نيمه اول وقتهاي اضافي تايلند توانست گل چهارم را وارد دروازه ايران کند. پس از اين گل، بازيکنان ايران با پنج بازيکن به روي دروازه تايلند حمله کردند اما اين حملات نتيجه‌اي در بر نداشت تا اينکه در يک دقيقه باقي مانده وحيد شمسايي با استفاده از تجربه‌اش گل تساوي را وارد دروازه حريف کرد اما اين پايان کار نبود و تايلند توانست 37 ثانيه مانده به پايان بازي گل پيروزي بخش را وارد دروازه ايران کند. درنهايت اين ديدار با نتيجه پنج بر چهار به سود تيم تايلند به پايان رسيد تا اين تيم به ديدار نهايي صعود کند.
اين براي دومين بار است که تيم ايران از رسيدن به ديدار نهايي اين رقابتها باز مي‌ماند. تيم ايران در سال 2006 هم با قبول شکست برابر ژاپن از رسيدن به ديدار نهايي محروم ماند.
 ديگر تيم فيناليست نيز تا ساعاتي ديگر مشخص مي‌شود و تايلند بايد برابر تيم برنده بازي ژاپن و استراليا قرار بگيرد. اين بازي نيز از ساعت 19 امروز در ورزشگاه الشباب برگزار مي‌شود و به نظر مي‌رسد چشم‌ بادامي‌ها با توجه به جايگاهي که در آسيا دارند، حريف بعدي ايران باشند.




:: موضوعات مرتبط: اخبار و تازه ها , اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: اخباروتازه ها , اخبار ورزشی , فوتسال ایران , شکست برابر تایلند , پایان سلطه ی فوتسال بر آسیا , ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
» يک انتصاب جديد در فدراسيون فوتبال
» فوتباليست محروم کره جنوبي خودکشي کرد
» جشن صدسالگي تاسيس باشگاه سانتوس
» آزادي يکي از ترسناک‌ترين ورزشگاه‌هاي آسياست
» پروين: پيش‌بيني قهرمان ليگ برتر سخت است
» 13 ارديبهشت بازي تدارکاتي ايران با موزامبيک
» خصوصي‌سازي سرخابي ها از سوي اتحاديه
» بهترين دروازه بان تيم ملي کويت درگذشت
» پنج عضو اي. اف . سي به تهران مي آيند
» رقابت هاي هفته پاياني ليگ دسته اول فوتبال
» کانتونا نامزد دريافت 5 جايزه شد
» کي‌روش و سعيدلو تماشاگران ويژه بسکتبال
» دومين تساوي دردومين ديدارتيم ملي فوتسال
» بحث​های پرچالش نمایندگان بر سر استیضاح رئیس​جمهور و ارجاع تخلفاتش به قوه قضاییه
» تصمیم اروپایی ها علیه ایران را بررسی کرد/۵ میلیارد دلار، سود ایران از تحریم خرید نفت درسه ماه
» صعود دوباره نرخها در بازار ارز و سکه+جدول قیمتها
» سقف وام مسکن سال ۹۱ ابلاغ شد
» وزیرنفت:ایران میعانات گازی خود را با قیمت کمتری می فروشد
» جزییات واریز سهمیه بنزین اردیبهشت
» بازي مرگ و زندگي براي استقلال درليگ قهرمانان
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: